Vissza

Szállítási információk

A Cromax Kft. kezelésében üzemeltetett webáruház és autóalkatrész üzletek szállítási információi.

Átvétel, kézbesítés módja Átvétel lehetséges ideje* Szállítás díja
Személyes megvásárlás üzletünkben Nyitva tartási időben ingyenes
Házhozszállítás belföldre H-P: 8-17 1.990 Ft
Házhozszállítás külföldre H-P: 8-17 5.100 Ft
Csomag átvevőpont A csomagpont nyitva tartása szerint 1.590 Ft
Csomagautomata 0-24 1.590 Ft
     utánvételi díj  300 Ft

 

*értesítés után

Fontos!!!

A csomag átvétele előtt, (kivéve csomagautomata) először kérjük ellenőrizze, hogy a csomag sértetlen-e!
A Cromax Kft. a sérült vagy nyitott csomagok átvételéből eredő károkért felelősséget nem vállal.
Kérjük, hogy a sérült, nyitott csomagokat NE vegyék át!
Amennyiben a csomag sérült, kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet a futártól! A jegyzőkönyvre rá kell íni, hogy a csomag, doboz sérülten érkezett.
A csomagot Ön nem köteles átvenni.

Egy másik lehetőség az, hogy ugyan a csomag sérült, de Ön mégis úgy gondolja, hogy a benne lévő tartalom nem sérülhetett. Pl. fékdob van benne.
Ekkor az utánvét megfizetése után átveheti a csomagot, de ekkor is kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet!
A kárfelvételi jegyzőkönyvre először rá kell írni, hogy a doboz, csomag sérülten érkezett.
Kérje meg a futárt, hogy várja meg, amíg Ön ellenőrzi a csomag tartalmát! A futár köteles ezt megvárni.
Amennyiben a csomag tartalma megsérült, azt a kárfelvételi jegyzőkönyvben szintén rögzíteni kell.
Amennyiben átvette a csomagot, a sérült alkatrészt kicserélni vagy a pénzt Önnek visszafizetni csak a kárfelvételi jegyzőkönyv ellenében tudjuk, 
mivel a kárigényt kiszállító felé mi is csak a jegyzőkönyvvel tudjuk érvényesíteni. 
Együttműködését köszönjük.


Általános információk

A Cromax Kft. a cromax.hu internetcímen elérhető online webáruházat üzemeltet.
Az itt látható információk (ár, rendelkezésre állás, stb.) mindenkor pusztán tájékoztató jellegűek!
Ezek az információk technikai hibák miatt egyes esetekben eltérhetnek a tényleges adatoktól. 
A weboldalon történő téves adatszolgáltatásból, illetve technikai hibákból eredő bármi nemű károkért a Cromax Kft. felelősséget nem vállal.
A termékekkel kapcsolatban bővebb, pontos tájékoztatás kérhető a Cromax Kft. üzleteiben személyesen, telefonon, e-mailben.
A Cromax Kft. webáruházában leadott rendelések az automata visszaigazolást követő első, már nem automata visszaigazolásig mindössze rendelési igénynek minősülnek. 
A rendelések státusza ekkor változik "összekészítés alatt" állapotúra, melyről minden esetben e-mailes értesítés érkezik. Státuszuk: "feldolgozás alatt"
Személyes ellenőrzést, illetve indokolt esetben egyeztetést követően válnak jogilag is érvényes megrendeléssé.

Vásárlási folyamat 

A webáruház a rendelési igény leadása után a vevő e-mail címére egy automatikus visszaigazolást küld. 
Ez a visszaigazolás nem a megrendelt termékekre vonatkozó szállítási megerősítés, hanem egyelőre csak egy értesítés arról, hogy a vevő rendelése megérkezett a Cromax Kft. munkatársaihoz.
A webáruházon keresztül leadott rendelési igények feldolgozása során a Cromax Kft. munkatársai minden esetben e-mailben értesítik a vevőt az érintett rendelés aktuális státuszáról (az automatikus visszaigazoláson felül).
A megrendelés leadásakor telefonszám megadása kötelező, mert kérdés esetén a rendelés feldolgozásakor, illetve a szállítás során egyes esetekben szükség lehet személyes egyeztetésre.

Átvételi lehetőségek

Személyes megvásárlás üzletünkben
A webshopon lefoglalt termékek bolti megvásárlása nyitvatartás szerinti időben, online áron. Katt és vedd! 7 napos visszavételi lehetőség!
A termék megvásárlásának pontos időpontjáról minden esetben az érintett Cromax üzletben dolgozó kollégák adnak tájékoztatást! 
Az értesítés kiküldésétől számított maximum 3 munkanapig van mód a termék átvételére. Ezt követően a rendelés semmisnek minősül, és az érintett termékek rendelkezésre állása a továbbiakban nem biztosított.
 

Futárszolgálattal történő házhoz szállítás
A mindenkor érvényes házhoz szállítási díjszabás és szabályozás elfogadása mellett a vevő kérheti a megrendelt termékek egy általa megadott címre történő kiszállítását.
A kiszállítás időpontját a megrendelt termékek rendelkezésre állása határozza meg. A várható kiszállítás időpontja a vevő által megrendelt termékek együttes rendelkezésre állásától számított következő munkanap.
A csomag futárszolgálatnak történő átadásakor a vevőt e-mailben tájékoztatjuk a csomagfeladás tényéről, illetve a csomagszámról, amelyre hivatkozva a vevő közvetlenül a kiszállítást végző futárszolgálattól kérhet további információkat. 
A futárszolgálat a rendelt termékek kézbesítését maximum két alkalommal kísérli meg. A második kézbesítési kísérlet előtt a futárszolgálat munkatársa telefonon egyeztet a kiszállítás időpontjáról.
Amennyiben ezek a kézbesítési kísérletek sikertelenek a rendelés semmisnek minősül és az érintett termékek rendelkezésre állása a továbbiakban nem biztosított.

Csomagponton történő átvétel
A mindenkor érvényes szállítási díjszabás és szabályozás elfogadása mellett a vevő kérheti a megrendelt termékek GLS Csomagponton történő átvételét.
Az átvétel időpontja függ a termékek rendelkezésre állásától. A termékek az együttes rendelkezésre állástól számított következő munkanaptól érhetőek el a csomagponton. 
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben, és a legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni kívánó ügyfeleket.
A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a nyitva tartási időt. A csomag átvételéhez érvényes személyi okmány felmutatása szükséges.

Átfutási idő
A termék kosárba rakása előtt a "Rendelkezésre állás" oszlopban látható tájékoztató információ arról, hogy a választott termék megtalálható-e a Cromax Kft. valamelyik raktárában, vagy várni kell a beérkezésére. 
Az itt látható szállítási információ azt jelenti, hogy megrendelés esetén hány munkanap, mire a termék a Cromax Kft. központi raktárába beérkezik.

Lehetséges fizetési módok webáruházban történő megrendelés esetén
A vevő a csomag feladása előtt választhat az alábbi fizetési módok közül:

Átutalás
Átutalás fizetési mód választása esetén Ön az áru ellenértékét előre átutalja.
A rendelés feldolgozása után, munkatársunk e-mailt küld, amelyben Ön az utaláshoz szükséges összes információt megtalálja.
Átutalás fizetési mód választás esetén csomagját átveheti üzletünkben, csomagponton, csomagautomatánál vagy házhozszállítással.

Online bankkártya
Webshopunkban történő vásárlásnál a rendelés feldolgozása után Önt e-mailben értesítjük, amelyben az online bankkártyás fizetéshez szükséges összes információt megtalálja. E fizetési mód esetén csomagját átveheti üzletünkben, csomagponton, csomagautomatánál vagy házhozszállítással.

Készpénz
Készpénzzel üzletünkben, csomag átvételi ponton, futárnál vagy csomagautomatánál fizethet.
Ha üzletünkben fizet, még a bizonylat lezárása előtt módosíthatja munkatársunknál bankkártyás fizetésre.

Bankkártya
Bankkártyával üzletünkben, csomag átvételi ponton, futárnál (utánvét) vagy csomagautomatánál fizethet. Ha üzletünkben fizet, még a bizonylat kiállítása előtt módosíthatja  munkatársunknál készpénzesre.

Utánvét
Az utánvét fizetési mód készpénzes vagy bankkártyás fizetés lehet, amely történhet futárnál, átvételi ponton vagy csomagautomatánál.  
Csomagautomatánál csak bankkártyával fizethet! Az utánvét szolgáltatás a futárszolgálatoknál a pénzkezelés miatt díjköteles.

Szállítás külföldre
A Cromax Kft. az alábbi országokba egységesen 4.900 Ft szállítási költséggel vállalja a csomagok szállítását:
Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária.
A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A kézbesítés 8:00 és 17:00 között történik, ezért minden esetben olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az időintervallumban át tudja venni a rendelését!
Magyarország határain túlra történő szállítás esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség. Kizárólag bankkártyás fizetéssel vagy előreutalással történhet a vételár kiegyenlítése.
A nagy méretű csomagok szállítása minden esetben egyéni, külön egyeztetett díjszabás szerint történik. (30 kg és/vagy 3 m körméret felett)